Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

20 juni 2005

Yesterday was a bad day

Zeker gisterenavond zat het er ff serieus tegen. Er zijn wat problemen bij EV, waarbij ikzelf en mijn collega co zeker niet vrijuit gaan, en ik was gisteren een beetje boos en wanhopig.
Intussen kan ik het allemaal wat relativeren en weet ik dat het zeker niet alleen aan ons ligt. Ik begon al te denken dat ik partijdig was en meer kan verdragen van S, geen engeltje tenslotte, dan van de andere betrokken persoon. Okee, S is mijn ex, en ik begin meer en meer te denken dat ik weer verliefd aan't worden ben op haar, maar na er met mijn co-co over gepraat te hebben, ben ik tot het besluit gekomen dat het niet daaraan ligt. De twee personen in kwestie hebben gewoon een heel andere manier om met dingen die hen niet aanstaan om te gaan, en de manier van S ligt mij gewoon beter, daar kan ik gewoon beter mee om.

't is niet de makkelijkste persoon om mee om te gaan, en erg veel tact heeft ze niet, maar als er iets is dat haar niet aanstaat, zegt ze da gewoon. Op die manier kunt ge er tenminste iets aan doen, en weet ge waar ge staat. De ander kropt alles op en zwijgt, en op een gegeven moment krijgt ge dan te horen dat't genoeg geweest is. Dan valt ge uit de lucht en komt ge voor quasi voldongen feiten te staan en dat appreciƫer ik niet zo.

Enfin, we zullen wel zien hoe het uitdraait. Tenslotte, de hele stuurgroep mag opstappen, EV zal blijven draaien, desnoods op 3 vrijwilligers.

1 Comments:

At 02:37, Anonymous Anoniem said...

Wel, seems like it all turned out pretty okay. Right? Of ben ik aan het wensdromen :)

 

Een reactie posten

<< Home