Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

19 april 2006

Chocolate Therapy

Vroeg of laat moest het ervan komen, dit is gewoon een blogpost waard!
Sinds kort heeft Ben&Jerry's een nieuwe, naar't schijnt limited edition smaak. Chocolate Therapy. Een must voor iedereen die verslaafd is aan chocolade, of nog net verslaafd maar er wel gek van, en/of een beetje depri omdat die rotzon maar niet wil beginnen schijnen zoals het hoort in deze tijd van het jaar. Niet echt aan te raden voor mensen met een leverziekte, want als je er meer dan een kommetje van eet weet je echt wel waar je lever ligt, maar lekker!!!
Het gaat dus om chocolade-ijs, waar Ben&Jerry-gewijs al lekker veel chocolade inzit, met daarin stukjes brownie en slierten chocoladepudding.
U had het misschien al opgemerkt, ik ben een fan :)

Daarnet was het, zoals ik gisteren al meldde, vaardigheidstraining met kleutertjes. Blijkbaar had ik de kindvriendelijkheid van onze klas onderschat, of de bangigheid van de kleuters overschat, want ik heb er geen horen wenen :)
't Was niet altijd even gemakkelijk om hem te overtuigen, maar uiteindelijk werkte "ons" kleutertje goed mee. Toffe les dus, en kindjes blijven nu eenmaal superschattig :)

Dat was het alweer voor deze post, tot gauw!