Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

25 februari 2006

Finally it happened to me

Heel kort, voor ik klachten krijg dat iemand zich verwaarloosd voelt: ik heb het aan de mama verteld, en de mama ging het aan de papa vertellen, want ik moest weg om te gaan babysitten.
Hoera dus! Geen gezaag (voorlopig) en morgen komt mijn liefje eten, samen met broer en schoonzus. Jeuj!

4 Comments:

At 21:45, Blogger Filliberke Randall said...

proficiat, het was een grote stap ;-)

 
At 22:33, Anonymous Anoniem said...

*applausje voor liefje!!!!!!!!!*
zenuwzenuw...

 
At 15:21, Anonymous Anoniem said...

Het werd fuckin' tijd zeg. :-)

Tot zover deze dienstmededeling :)

 
At 18:00, Blogger Spruit said...

Pfft. Wat een anti-climax. Had je moeder er nu geen scene van kunnen maken, zeg?

 

Een reactie posten

<< Home