Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

13 januari 2006

Examens en eindejaarslijstjes

Mijn examens zijn begonnen, bweik! Eentje gedaan, nog 2 vakken met elk twee examens te gaan. Nog 3 weken voor de rust terugkeert, I can hardly wait!
Veel meer heb ik daar eigenlijk niet over te vertellen, dus heb ik besloten jullie wat te vervelen met mijn late eindejaarslijstjes :D

Belangrijkste gebeurtenis in 2005
: Op persoonlijk vlak is dat zeker de liefjes-historie, op wereldbelangrijk vlak... pfff laat ik dan toch maar de dood van JP II nemen.

Schoonste, meest onverwachte decolleté van 2005: misschien was het al in 2006, maar ik denk niet dat iemand z'n ogen kon afhouden van de decolleté van la Clijsters tijdens het Sportgala. Allo citroen!

Vreemdste nieuws in 2005
: Ik ben er nog steeds door geshockeerd, Greet Op de Beeck met diene lelijke VLD'er. Bah!

Ergerlijkste trend van 2005
: De stortvloed aan reality-soaps, én Toeters&Bellen en aanverwanten. En niet echt een nieuwe trend, maar nog steeds ergerlijk: de 500ste herhaling van oude series.

Beste CD van 2005: Langverwacht, en zeker aan de verwachtingen beantwoordend: Kannibaal van Yevgueni.

Beste radio
: De ochtend van Studio Brussel (eigenlijk het enige moment dat ik de radio opzet)

Slechtste radio: Alles waar Leen Demaré bij betrokken is.

Beste concert in 2005
: Ik ben tot de ontzettende conclusie gekomen dat ik dit jaar geen enkel concert gezien heb. Noch op Werchter, noch een ander, meer gratis festival. Of ja! Toch! Bart Peeters in het Nederlands. Voor de tweede keer, en nog beter dan de eerste keer :)

Beste boek van 2005: Niet in 2005 uitgekomen, wel ontdekt door mezelf: Tongkat. De rest van de boeken van Peter Verhelst staan op m'n verlanglijstje.

Beste theater
: The Shape of Things en Hamlet, heb voor de rest maar weinig (goed) toneel gezien in 2005. Ook in het theater maar stand up comedy en daarom geen theater: Alex Agnew. I luuuuuv that dude :)Oh! en Kommil Foo!

Beste film: geeeeeeeeeeeen idee wat ik allemaal gezien heb in 2005. Een jaar duurt ook zo lang... 't Enige dat me zo direct te binnen schiet is Charlie and the Chocolate factory, geweldig leuke film :)

Beste TV-programma nationaal:
De Slimste Mens, Peking Express

Beste TV-programma internationaal: op 1 Desperate Housewives, op 2 Dead Like Me en op 3 The L word. Met minimale intervallen :)En ook nog: Rome!

Slechtste TV-programma: Paradise Hotel

Wie wil je wel eens naakt zien (een klassieker in de HUMO-eindejaarslijstjes): Nog steeds Roos van Acker!

Denk dat ik het daar maar bij laat voorlopig :)