Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

04 december 2005

Liefjesdagen

Voor de mensen die het nu nog steeds niet in de gaten hadden: K'nijn is de door in-een-lange-relatie-verstrikte mensen soms felbegeerde status van vrijgezel kwijt!
Het is eeuwen geleden dat ik die vlinders nog eens gevoeld heb, en dat ze ook bleven na 2 dagen.
Vrijdag was wel een beetje spannend, had ze de hele week ni meer gezien, en dan vrijdagavond op de repetitie weer wel. Zalig! Nog een uurtje blijven hangen, tegen die tijd was ik echt wel onderkoeld, en dan weer alleen huiswaarts.
Gelukkig duurde het maar tot zaterdagmiddag voor ik haar terug zag. Samen naar de cinema geweest, zij heeft ni veel van de film gezien blijkbaar, nuja, niet dat ze echt zoveel gemist heeft... Daarna iets gaan drinken en dan weer naar Borsbeek om de mis te zingen. Ze heeft nog geprobeerd om me te overtuigen nog te blijven voor de plus-activiteit, maar'k had honger en wilde eigenlijk ook wel ff rustig thuis zijn. Als zij was meegekomen was dat heel fijn geweest, maar voorlopig zit die kans er nog niet echt in. Ze woont nu eenmaal niet achter de hoek en heeft exaampjes op stapel staan enzo.
Kort samengevat: twee zalige liefjesdagen!

De volgende week wordt er ééntje van veel werk, veel studeerwerk inhalen van dit weekend (inderdaad, alweer niks gedaan, het enige vrije moment was dit, en ik ga nu toch echt geen onco leren op m'n verjaardag hoor!) en vooral: uitkijken naar vrijdag liefjesdag!

Ben vandaag dus 21 geworden... De blues die ik vorig jaar niet had, is dit jaar in volle hevigheid komen opzetten. Iedereen rondom me waarschuwde me voor the big 2-0 maar ik vond het wel een beetje fijn die 1 eindelijk kwijt te zijn. Maar 21 klinkt zo... oud! Ik weet het, het gros van de lezers hier zijn minstens 2 jaar ouder dan ikzelf, maar toch... En 21 is maar 2 jaar weg van 23, en dat is de leeftijd waarop ik van vrienden begon te vonden dat ze toch wel oud werden. Pffffff...
Chance dat liefje er is om me jeugdig en alert te houden ;)

6 Comments:

At 19:00, Anonymous Anoniem said...

Hey Laartje,

super proficiat met je verjaardag (21 is echt niet zo oud als het lijkt en in jouw geval mag het geen probleem zijn, want jij bent toch jong van geest! ;-)) en proficiat met je 'aanwinst'! :-D

Ben kei-blij voor jullie!

kusknuff

Johan

 
At 20:32, Anonymous Anoniem said...

lief liefje:)
nog maar eens gelukkige verjaardag:)
jij ook thanx voor gewedige liefjesdagen,ook voor daarstraks(k)!
en 21 is heus niet zoooooo oud;) (zeg ik nu*gniffel)
kusje,
liefje

 
At 20:04, Anonymous Anoniem said...

Yep Karo, ge zijt oud en versleten, niks aan te doen :-)

 
At 20:40, Anonymous Anoniem said...

Woohoo! Laartje heeft een liefje! :D
Na twee jaar... Wedden dat ik het record breek, binnenkort? In juli. Damn, da's nog wel een tijdje, maar toch!

En ook nog een gelukkige verjaardag! :D

 
At 11:24, Anonymous Anoniem said...

Is een mens officieel oud vanaf 23? Nog een goeie maand te gaan dan... :-)

Ik doe niet mee aan al die leeftijd-blues. Een mens is maar zo oud als hij zich voelt. In mijn geval dus: een jaar of zeven ;-)

 
At 19:56, Anonymous Anoniem said...

hay laartje!

een beetje laat, maar toch nog een ongelooflijk super maffe bday!
you don't need to feel the blues,
girl, life's only starting at 40,
so that makes you euhm.. - 19
*smile*

en ik ken het zoo.. de liefjesdagen *heppie zucht*
zo kort, maar zo zalig!

*belleblaasknuf*

 

Een reactie posten

<< Home