Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

22 november 2005

Gezien de onvoorspelbaarheid van mijn regels...

En eigenlijk heeft de titel van deze post niets maar dan ook niets te maken met de rest, maar Bob wou hem per sé als titel van mijn volgende post. Ja sorry, maar ik doe nu eenmaal zo'n uitspraken als ik op weekend vertrek!

Weekend dus, Kaderweekend! Het was superfijn. Het was een leuk, goed samenwerkend team, Bert is een plezier om mee samen te werken, die jongen straalt zoveel rust uit dat ik er niet in slaag om langer dan een kwartier gestresst of kwaad te zijn als hij in de buurt is. En Peter, Bob en Jan vulden dat team gewoon perfect aan. Een goed geoliede machine dus, die wat mij betreft een meer dan behoorlijk product heeft afgeleverd met KaWe 2005.
De WW Groepsdynamica viel goed mee, al ben ik duidelijk niet gemaakt om les te geven (ik ben een ex cathedra (schrijf je dat eigenlijk zo?) docent, zoveel is duidelijk, en na 2u is dat slaapverwekkend :)) dus naar een volgende editie moet er zeker nog wat geschaafd worden aan het theorieblok.
Onze kwis was leuk, en er was genoeg afwisseling, met de waterkwis was het even spannend, maar uiteindelijk zijn we erin geslaagd geen kortsluiting te veroorzaken: fjieuw! Tegen het einde was het wel stilaan genoeg, een kwartier langer was een kwartier teveel geweest.
Enfin, al bij al ben ik veel tevredener van dit KaWe dan van het vorige, en misschien doe ik het volgend jaar gewoon nog eens opnieuw. Afhankelijk van het team, uiteraard.

Zoals Tim al schreef is er ook dit jaar weer heel wat af geweerwolfd, uiteindelijk heb ik zelf denk ik maar twee spelletjes meegedaan, maar't waren wel lange. Veel mensen die nog niet vaak gespeeld hadden, en veel oeverloze discussie. Het duurde soms dus nogal lang, maar't was soms ook wel grappig. Heb dan ook twee keer een heel erg leuke rol gehad: één keer was ik jager, en deel van het koppel met Cathy (voor details moet je de spelregels maar eens lezen, 'k ga't ni helemaal uit de doeken doen) en was het écht wel spannend. Als we Sammy niet hadden afgemaakt had't nog kunnen lukken, maar de jongen kwam ook gewoon zo verdacht over! Ohja, en als Bart mijn innerlijk vrouwelijk intuïtief alarm niet had doen afgaan tijdens het pokerrondje. Misschien moet ik eens een mechanicien raadplegen voor het afstellen van mijn vrouwelijke intuïtie, en als die dan toch bezig is, kan hij/zij misschien meteen mijn gaydar nog eens tunen :)
Het tweede spel was ik weerwolf, en had Bob niet zo'n onnozele opmerking gemaakt, had ik er lang kunnen inzitten, de meeste mensen die meededen gokten er maar wat op los, waardoor Niels als enige overblijvende weerwolf er uiteindelijk nog is in geslaagd om 6 of 7 dorpelingen te verschalken. Bob en Tim hadden niet eens door dat ik er maar wat op los zat te liegen, stommelingen :P

Voor de rest is mijn hair een beetje in de wair, en vooral de dingen die onder mijn hair zitten (voor de mensen die het niet door hebben: ik ben een beetje in de war enzo, zit te piekeren over dingen die het piekeren waarschijnlijk niet eens waard zijn.) maar daarover later misschien meer. Als ik nog wat meer gepiekerd heb.

6 Comments:

At 13:02, Anonymous Anoniem said...

ik, rust?

you must be kidding, ik zie mijzelf altijd als het ultieme stresskonijn, maar ik moet toegeven dat ik de neiging heb om mij de dingen waar ik niets meer kan aan veranderen (daar zit het hem dikwijls) niet aan te trekken!

in ieder geval, het was voor mij ook een plezier om met jou samen te werken en raar maar waar, ook bij mij zijn de gedachten voor een volgend kaderweekend niet onwaarschijnlijk...

the chairman of OAA

 
At 21:18, Blogger Karolien said...

Tuurlijk wel! Mr chairman is toevallig ook wel degene die mij al regelmatig gekalmeerd heeft door gewoon rustig te zijn!

We moeten trouwens echt eens afspreken voor dat melige movie-avondje ;)

 
At 10:29, Blogger Endless Audacity said...

Ik vind Bertje helemaal niet stressy, eerder heel geruststellend en toch energiek.

We vinden hem wel hééééél fantastisch precies he :)

Het was gewoon enorm fijn met het hele team, I'd do it again in a heart-beat (maar ni volgend weekend of zo :p)

 
At 14:30, Blogger Karolien said...

Misschien kunnen we een Bertje-fanclub oprichten, dan wil hij ons ongetwijfeld vermoorden als we door heel Gent affiches ophangen met "Bert is schattig en lief" :P

 
At 01:31, Anonymous Anoniem said...

ik wil ook in de fanclub!!!
k'nijntje,ni te veel piekeren hé meis!
knuf,
stientje

 
At 16:03, Anonymous Anoniem said...

k'nijn,

waar kom je daar nu weer op? hoe beland je nu in godsnaam van kalm, geruststellend en toch energiek naar (barf) schattig en (puke) lief????

ik heb nog niks gruwelijks genoeg kunnen bedenken wat ik zou doen moest je ermee doorgaan, maar ik hoop dat je het hiermee wel een beetje vat voorlopig!!!

 

Een reactie posten

<< Home