Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

15 oktober 2005

Heb ik nu mijn portie geluk voor de komende 20 jaar opgesoupeerd?

Groot was mijn verbazing toen ik gisterenmiddag opeens een mailtje vond. Er stond dat ik gewonnen had met de nokia club-lifeblog wedstrijd. Het duurde eventjes voor ik me herinnerde dat ik ooit eens bij wijze van idioterij mijn blogadres had ingegeven bij nokia club. Ik geloofde het niet helemaal, en ging eens kijken op de genoemde site.
En jawel, het adres van deze blog stond in de top 10. Ik had gewonnen. En ik mocht nog kiezen wat ik wilde winnen ook. Niemand schijnt te weten wat een lifeblog licentie is, dus heb ik maar al gekozen voor een waardebon voor nokia-accessoires. Geen idee wat ik ermee ga kopen voorlopig, maar dat zien we wel weer.

Meteen is ook het bezoekersaantal hier de hoogte ingeschoten, op een dag maar liefst 149 bezoekers. En het was al duidelijk dat je op blogspot duidelijk meer bezoek krijgt dan op skynetblogs. Ik denk dat ik hier op een week het bezoekersaantal haal van een maand op skynetblogs. Grappig. En een vreemd idee dat zoveel mensen graag meelezen wat er in mijn hoofd zit, en hoe mijn leven eruit ziet. Maar tenslotte doe ik dat ook, als ik andere weblogs lees.
Dusseuh... Hallo allemaal!

Ik had eigenlijk al een lange post in gedachten, maar ik ben nog te verbaasd om die nu neer te pennen, misschien straks, en anders morgen!

3 Comments:

At 15:53, Blogger Spruit said...

Volstrekt overgewaardeerd, zeg ik u!

 
At 16:19, Blogger Karolien said...

persoonlijk is dat ook mijn idee, maar als overgewaardeerd worden me vaker cadeaus oplevert kan ik er wel mee leven :D

 
At 10:35, Anonymous Anoniem said...

zo'n Lifeblog-softje is anders wel de moeite waard hoor.

http://europe.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/lifeblog/

 

Een reactie posten

<< Home