Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

29 september 2005

wist je dat...

  • de quote van de week uit het journaal van zondag komt?
  • ik echt strijk lag toen ik hem hoorde?
  • het zoals de helft van het nieuws de voorbije week over Tom Boonen gaat?
  • ik Tom Boonen wel een schattig manneke vind?
  • ik zijn accent wel afschuwelijk vind?
  • sommige mensen wel leuk Kempisch spreken?
  • ik dus nu de quote van de week ga geven?
  • de quote van de week "Allez Tommeke, wa doede nu?" is?
  • Michel Wuyts de eigenaar van die quote is?
  • ik eigenlijk niet denk dat quotes een eigenaar hebben?
  • ik geen beter woord weet?
  • jullie het er dus toch mee zullen moeten doen?
  • ik al gestudeerd heb, terwijl de lessen nog maar 3 dagen bezig zijn?
  • ik soms ontzettend goed ben in zalven?
  • ik volgens sommige mensen te braaf en te lief ben soms?
  • ik volgens sommige mensen te bitchig ben soms?
  • ik dan niet meer weet of ik nu een braaf en lief meisje of een bitch ben?
  • ik het af en toe wel leuk vind om een bitch te zijn?
  • ik toch nooit het bitchness-niveau van pakweg 5 jaar geleden haal?
  • ik wel zo koppig ben als een steenezel?
  • ik het bepaalde mensen dus wel eens heel erg moeilijk zou kunnen maken in de nabije toekomst?
  • ik daar niet meer uitleg over ga geven?
  • het gisteren exjes-dag was?
  • ik de halve avond rond ex nr 1 heb gehangen?
  • ik niet weet wat ze er nu van denkt?
  • ik niet weet wat ik er van moet denken?
  • ik niet goed weet wat ik wil en met wie?
  • ex nr 2 heeft bewezen dat ze mijn zwakke plekken nog kent?
  • ze mij kippevel heeft bezorgd?
  • ik in een knuffelbui ben?
  • ik gisteren ook al in een knuffelbui was?
  • ik soms denk dat ik ook pas had moeten ontdekken dat ik op meisjes val op m'n 25ste?
  • het in tv-series lijkt alsof je dan meteen het grote geluk vindt?
  • ik wel zin heb in het grote geluk?
  • ik geen tijd heb voor het grote geluk?
  • ik nu naar "honey I'm home" van Shania Twain aan't luisteren ben?
  • ik ervan droom om dat ooit door een heel huis te kunnen roepen?
  • ik dan natuurlijk ook iemand in huis wil tegen wie ik dat kan roepen?
  • honey, I'm home roepen in een leeg huis namelijk belachelijk is?
  • er een nieuwe tramlijn bijkomt hier op linkeroever?
  • mensen mij vaak plagen dat linkeroever ontwikkelingsgebied is?
  • wij toch maar een nieuwe tramlijn krijgen?
  • ik zelf eigenlijk liever in't stad was blijven wonen?
  • ik later zeker terug in't stad ga wonen?
  • ik vannacht heel hard verschoten ben?
  • mijn papa een beetje slechtgezind is als je hem om 1u wakker maakt?
  • ik hem niet heb wakker gemaakt en hij dus niet slecht gezind was op mij?
  • ik straks naar Alex Agnew ga?
  • Alex Agnew een geweldige stand up-comedian is?
  • ik er zin in heb?
  • ik er al een hele week over aan't zagen ben tegen vrienden?
  • ik blij ben voor Bob? of toch ongeveer?
  • dit lijstje al veel te lang is?
  • het eten klaar is?
  • ik dus maar aan tafel ga voor murder-mummy weer opstaat?

1 Comments:

At 10:53, Blogger Occie17th said...

Vrouwmens, wat weet jij veel...lol

Leuke hoofding op je blog btw!

 

Een reactie posten

<< Home