Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

24 september 2005

Here's to stupid exes!

Gisteren een nachtje gaan stappen met Bob en Cats. Een nachtje stappen is trouwens niet zo meteen een uitdrukking die ik zou gebruiken, geen idee waar ik ze vandaan haal. Am I changing into nen Ollander???

Enfin, komt erop neer dat ik na de koorrepetitie (waarover later meer) naar't stad ben vertrokken, en dat we de avond/nacht zijn ingegaan met het voornemen om ons eens lazarus te drinken Zo af en toe moet dat kunnen, en tenslotte was het ook mijn laatste vrije dag voor ik maandag opnieuw naar de les moet.
Eerst zijn we in't Hessenhuis gaan profiteren van Happy Hour, en toen het daar een beetje vol begon te geraken (en mijn alcohol-meter aangaf dat het ongeveer 1u moest zijn, maar het eigenlijk nog maar 11u was) zijn we daar vertrokken, richting Boer van Tienen. Katje was aan't werken, en we wilden haar eigenlijk overtuigen om mijn broer te overtuigen mee te gaan naar den Aalmoezenier. Toen we daar aankwamen zaten Kevin, Lori en Thomas daar ook, en hebben we samen 2 pintjes ofzo gedronken, en een vreemd drankspelletje gespeeld. Ik denk dat ik dan toch maar liever Drankopoly speel ofzo. Of twister, da's ook een leuke als ge een beetje weinig bloed in uw alcoholsysteem hebt.
Broertje is dan nog afgekomen, en na nog een laatste pint zijn we dan maar naar de Crossroads gegaan, om daar te beslissen wat we de rest van de nacht gingen doen. K&K zijn dan naar huis gegaan, rond een uur of half 4 denk ik, en wij gingen door.

Nog langs't Paleis gegaan, daar was een gratis feestje voor Arty Farty people, en toen we daar aankwamen leken die allemaal nogal te vertrekken. Toch maar gaan kijken, veel Arty Farty people gezien die vreemd aan het dansen waren, en een bordje boven de bar dat er geen drank meer geserveerd werd.

Ons heil dan maar ergens anders gezocht, zijnde zowat overal. Ik denk dat we uiteindelijk zowat anderhalf uur gewandeld hebben in de hoop iets tegen te komen dat open was, maar Antwerpen is blijkbaar echt wel DOOD op vrijdagnacht na 4u. It's a shame.

Uiteindelijk een pita-bar binnengestapt op de Oude Korenmarkt, intussen waren we alledrie al bloednuchter, en daarna richting groenplaats. Verbazend genoeg was daar al een spoor te zien van een naderende tram richting Linkeroever, wij dus gaan kijken, en inderdaad, op één of andere vreemde manier heeft De Lijn ongemerkt de eerste tram een uurtje naar voor geschoven. Hoera!
Ik ben dan maar naar huis gegaan, en na wat strubbelingen met de mama en een hoofdstuk uit Matilda, naar dromenland verhuisd.

Vandaag nog op het programma: dadelijk naar de pannenkoekendag van EV, efkes onze kop laten zien op't feestweekend van HRH, hier eten met bompa (en daardoor niet de mis gaan zingen met't koor, sorry Bertje!) en eindelijk eens die eerste aflevering van Dead Like Me bekijken die Bob me gegeven heeft. En oh ja, als ik zin heb, vertellen over mijn nieuwe hobby: koor!

1 Comments:

At 16:28, Anonymous Anoniem said...

Dear Konijnen,

I have a feeling you speak "Amurican" translated American, as good as I do, and since you seem to have a nice site here I would like to be able to read at least some of it.

I am 100% Dainsh, but don't speak a word of Danish. Just American.

Never been to Europe, most of what I see on your page, I would guess that it is Dutch, with English words interspersed.

Anyway, Blogs are new to me, I am going to sign up below and try to begin learning more.

Sincerely,
Morris Johnson
morry100@bellsouth.net

 

Een reactie posten

<< Home