Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

09 oktober 2005

Brief aan S

Ik wil een schouder om op te huilen, een huis om in te schuilen... en alles wat ik wil is zover weg...

S,

Als je me nu zou vragen of ik verliefd op je ben, zou ik in alle eerlijkheid nee moeten antwoorden. Daar lijnrecht tegenover staat dan weer dat, als je me vraagt of ik een relatie met je wil, ik ja zou zeggen.
Vlinders met een grote V heb ik al lang niet meer gevoeld, soms vraag ik me af of ik ze nog wel zou herkennen. Maar ik heb nood aan affectie, aan samen zijn. Niet met de eerste de beste, een minimumvereiste is wel dat ik haar graag zie. En jou zie ik graag, nog altijd, of misschien is het beter te zeggen "opnieuw."
Maar ik besef maar al te goed dat dat geen basis is waar je een duurzame relatie kan op bouwen, verre van zelfs.
I'll just wait till someone walks by and sweeps me off my feet.