Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

30 november 2005

Heppieeeeee

De adoptiestage is geregeld! Volgende week vrijdag en die daarna doe ik stage bij m'n eigen huisarts, dus als ik daar zin in heb kan ik een half uur op voorhand opstaan :D
Voor de rest een paar korte nachtjes gehad, waardoor ik vanochtend weer eens in slaap viel tijdens beeldvorming. Meneer de prof vond dat heel geestig, en heeft mij dan ook een paar steken gegeven. Enfin, kon er uiteindelijk wel mee lachen. Ik heb nu eenmaal veel slaap nodig blijkbaar, en ik geraak daar gewoon ni aan met al mijn bezigheden. Iedereen concludeert daaruit dat ik elke avond uitga, maar da's dus absoluut niet het geval.

Weinig slaap dus, en veel geld opgedaan, maar ja, da hebde met een sms-verslaafde vriendin :D

3 Comments:

At 10:29, Blogger Karolien said...

Bij deze heb je een felbegeerde link van me gekregen ;)

 
At 11:20, Blogger Spruit said...

Vecht tegen de wanhoop en tegen het bankroet en dump haar voor het te laat is! ;-P

 
At 22:42, Anonymous Anoniem said...

neeeeee! niks dumpen!!! *kijkt kwaad en sip... k kan ni zonder k'nijn!
xxx

 

Een reactie posten

<< Home