Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

01 december 2005

Drukke weekends

Naar aanleiding van een post van de heer lief noch schattig (hoewel ik hem wél lief en toch ook wel een béétje schattig vind) wil ik het ook even hebben over drukke weekends.
Na een vermoeiende schoolweek is er niks zaliger dan 2 dagen (in mijn geval meestal 2,5 dag) relaxen en uitslapen en niks moeten. Helaas is dat er de voorbije 10 weekends (ofzo, even een ruwe schatting ;)) niet meer van gekomen. De voorbije twee weekends waren ook behoorlijk druk, maar gevuld met van die leuke dingen. Dingen waaruit je, ondanks de vermoeidheid, toch ontzettend veel energie kan halen.
Zo was er het kaderweekend, waarover ik eerder al berichtte, en vorig weekend was er mama's verjaardag, wat betekende dat ik 2 avonden onnozel kon doen met mijn broer ipv 2, de WJNH-fuif, waar ik die schat van een Steppe eindelijk nog eens heb gezien na zes maanden, en de roleplay bij Tim.
De volgende 10 weekends zullen eigenlijk al niet veel beter zijn. De examens komen stilaan achter het hoekje piepen, en ik bedacht daarstraks dat ik dit weekend eens veel kon studeren, want slechts op zondagmiddag het trouwfeest van Frank&Tim. Ik sta namelijk ontzettend achter op mijn (zoals steeds onbestaande) planning.
Helaas pindakaas! Opeens dook het besef op dat ik zowel vrijdagmiddag als vrijdagavond als zaterdagmiddag als zondagmiddag iets te doen heb. Nu ja, uit die bezigheden zal ik ongetwijfeld ook energie halen, want 2 van de 4 momenten zullen worden doorgebracht met mevrouw mijn lief ;) Yihaaaaaaaaaa!

3 Comments:

At 23:36, Blogger Filliberke Randall said...

schattig?
is snoezig niet toepasselijker in zijn geval?

 
At 10:24, Anonymous Anoniem said...

Wij roddelen dan ook sneller dan onze schaduw...

 
At 11:30, Blogger Spruit said...

Pfft, troost u. Ik werd zelfs persoonlijk opgebeld om eens goed met mijn neus op de wanhopige feiten gedrukt te worden. :P

 

Een reactie posten

<< Home