Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

29 december 2005

Time flies

Een maand gaat snel voorbij! Een maand samen, 't is al eeuwen geleden dat ik nog zover ben geraakt :) En vooral heel leuk dat ik zover ben geraakt zonder goesting om het uit te maken of zonder al te veel twijfels. Nu de mama en de papa nog inlichten *zucht*

7 Comments:

At 15:32, Blogger Spruit said...

't Is nochtans erg simpel:

Papa, mama

http://konijntjes.blogspot.com

Liefs

Karo

 
At 15:42, Blogger Karolien said...

wete nog iets? Dan kan ik alweer een nieuwe blog gaan maken want dan komen ze hier alle dagen meelezen!

 
At 16:13, Blogger Filliberke Randall said...

mor enfin, zeg het hen gewoon, heel simpel :p

hoe langer ge wacht, hoe erger mijn wraakacties worden :)

 
At 20:27, Anonymous Anoniem said...

liefjeuh!
waarom foto's ?!
*grom! ;)
kus!

 
At 22:39, Anonymous Anoniem said...

Weete wa da werkt? Juist! Herhaling! Dus wil ik nog eens herhalen dat ik je een toffe meid vind en er alles aan zal doen om de volgende Tequila te bewerkstelligen. Want het is altijd leuk je nog eens terug te zien!

Dikke knuff,
God jul och gott nytt år

Sas.

 
At 01:03, Anonymous Anoniem said...

leef je nog???

 
At 22:52, Blogger Karolien said...

maar da's makkelijk te counteren met: waarom denk je dat ik dingen verberg als jullie de betekenis van het woord privacy niet kennen?
Ofzo :)

 

Een reactie posten

<< Home