Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

14 december 2005

Op algemene aanvraag...

...nog eens een update.
Mijn welgemeende excuses dat het zo lang heeft geduurd, maar mijn vrije tijd is beperkt. En degene die er dan is wordt hoe langer hoe vaker gespendeerd met liefje :D

Vrijdag heb ik de eerste huisartsenstage gehad en het was super! Best wel interessante gevallen gezien eigenlijk, en 2 keer bloed geprikt en bij allebei meteen in de ader, yihaa, i'm good at that!
Meer op schoolgebied: het einde van het semester sluipt dichterbij, en daarmee ook de kerst/blokvakantie en de examens. Iedereen zit zowat te panikeren, behalve ik. En ze hebben dan ook nog allemaal veel meer gedaan dan ik tot hier toe. Zoals gewoonlijk lukt het me weer eens niet om te beginnen leren voor de stress de kop opsteekt. De stress zal wel komen zeker? Snel graag!
In elk geval heb ik eergisteren de perfecte manier gevonden om mijn gewoonlijke blok-slapeloosheid op te lossen: een hoofdstuk oncologie lezen. Na 10 bladzijden heb ik moeten opgeven, mijn ogen vielen dicht. Hoe ik ooit 200 bladzijden geleerd moet krijgen blijft een raadsel dat ik hoop op te lossen in de laatste week van de kerstvakantie.

Zondag ben ik officieel vrijgesteld van mijn co-engagement. Cats is de nieuwe co én fuifverantwoordelijke. Een hele lading op haar rug, maar ik heb er alle vertrouwen in. Dat betekent ook dat ik wat tijd krijg om voor kleine kern te gaan. Eerst eens bekijken hoe dat allemaal gaat voor ik te hard van stapel loop.

Gisteren kaderweekendevaluatie gehad, was fijn, een beetje jammer zelfs dat we nu geen team meer zijn :) Het etentje daarna was nog veel fijner, maar zo gaat dat met vergaderingen natuurlijk. En nee linoscha, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de ober homo was!

Dat was zowat mijn leven de laatste week, sorry maar echt niks boeiends beleefd :) Behalve liefje dan, heel veel liefje!