Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

21 januari 2006

Ik kan het gewoon echt niet laten...

...om vrijwilligerswerk te doen. Een paar maanden geleden zei ik hier nog dat ik blij zou zijn met de tijd die vrijkwam als ik geen coördinator van EV meer zou zijn. Wel, ik heb ervan genoten, de volledige twee maanden lang :)

Nee, Cathy of Bob zijn niet uit hun functie ontzet, maar ik heb een ander coördinatorschap op mij genomen. Algemeen coördinator van het Holebikamp 2006. Dat betekent dat ik de komende maanden veel zal vergaderen. Veel op de trein zal zitten ook, want de kampkern komt weer gezellig van over heel Vlaanderen, het wordt dus zoeken naar een vergaderplaats die voor iedereen wat bereikbaar is. Naast de vergaderingen met de kampkern zijn er ook nog de vergaderingen van het coördinatieteam, eens per maand.

Maar ach, eigenlijk heb ik vorig jaar van vergaderen mijn hobby gemaakt, en zijn mijn batterijen na de paar maanden pauze die ik heb gehad weer terug opgeladen. Ik heb er zin in! Het enige dat nu nog handig zou zijn is een laptop, zodat ik op de trein kan werken, maar dan hou ik het maar bij studeren op de trein. Dan zijn die uren onderweg toch nog ietwat nuttig besteed!

Liefje zal ook best wel wat moeten opofferen, tijd met mij dan vooral. Ik ga m'n best doen om dat wat te beperken, maar't zal sowieso wel moeten. Nu en in de komende maanden, maar ook in augustus. Als algemeen coördinator doe ik immers de twee kampen, aan één stuk door, van 31 juli tot 14 augustus. Zonder pauze. Wat vroeger gaan slapen dus, al zeg ik dat elke keer opnieuw en lukt het me toch niet :)

We zien wel wat komt, ik heb er zin in en da's voorlopig het belangrijkste!

Ohja, bij deze ook al meteen excuses aan mijn vrienden die me misschien wat minder vaak zullen zien, ik maak het allemaal goed na de kampen ;) En als jullie me te hard missen zit er maar één ding op: meegaan op kamp!

3 Comments:

At 13:54, Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd Karolien! Ik hoop dat je datgene eruit haalt wat jij wil bereiken. Het is een mooie uitdaging! Succes ermee, en ook voor de rest natuurlijk!

 
At 12:30, Blogger Spruit said...

Ik ben misschien een van die vrienden die je nu zelfs nog wat meer gaat zien...

Veel succes en plezier! En als er iets is, je weet me te vinden hé!

 
At 12:22, Blogger Filliberke Randall said...

ok, we hadden intussen ook al wel door dat ge uw vrienden beu zijt.
dus ge hoeft het dan ook niet zo in ons gezicht te wrijven...

madame heeft weer een lief hoor, alleen is het wel wat laat om nog met excuses af te komen.

salut en de kost!

;-)

luv ya xxx

 

Een reactie posten

<< Home