Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

29 januari 2006

Uit de startblokken geschoten

En dat op meer dan één vlak!
Het studeren begint eindelijk wat vlotter te lopen, 'k moet nog heel wat doen voor ik klaar ben voor vrijdag, maar't zal wel min of meer lukken, normaal gezien.

Leuker: zaterdagnamiddag is de nieuwe kampkern uit de startblokken geschoten, in het bijzijn van Bert voor Team Vrijwilligersbeleid en Yves als vormingsmedewerker. Ik heb me beestig geamuseerd, heb zo hard gelachen dat de tranen over mijn kaken stroomden, en het was daarbij ook nog eens een zeer productieve vergadering!
Ondanks de late start gaat het kampweekend er wel staan, dankzij de steun van vorige kampploegen in de vorm van kampweekenddraaiboeken, en onze creativiteit. De uitnodigingen zijn net de deur uit, nu hopen op veel goeie kandidaat-medewerkers!

Keep your fingers crossed tomorrow at 9am and friday at 4.30pm!
En daarna is het vakantie, aaaaah zalig!

4 Comments:

At 09:45, Blogger Spruit said...

Spruit reporting for booty!

'k Heb me ook al ingeschreven. Of dat nu betekent of er goeie kandidaat-medewerkers zijn, laat ik in het midden. ;-)

 
At 10:43, Blogger Karolien said...

Dat had je niet mogen zeggen Tim, nu krijg ik visioenen waarin het kampweekend is omgevormd tot een bootcamp :D

Ik kijk er in elk geval naar uit!

 
At 11:40, Anonymous Anoniem said...

hey,
die examens duren elk jaar precies langer en langer... wij hadden in december al gedaan...

 
At 21:52, Blogger Karolien said...

Wij hebben les gehad tot vlak voor de kerstvakantie, en direct na de kerstvakantie examens, zoals altijd tot de laatste week van januari, en aangezien 31 januari op een dinsdag valt, tot de vrijdag van die week, zijnde 3 februari...

 

Een reactie posten

<< Home