Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

26 april 2006

Inspiratieloos

Ik merk het al een tijdje, maar ik had er niet écht last van. Nu begin ik me er echt aan te ergeren. Ik heb niks nada noppes nul inspiratie meer de laatste tijd. Vroeger hield ik me met gemak een hele avond bezig met het schrijven van één of ander flutverhaaltje (mij hoor je niet zeggen dat ze goed waren ;)) of nam ik mijn fototoestel om hier of daar wat foto's te trekken, en daarna eventueel te bewerken.

Het is al maanden geleden dat ik nog eens bewust foto's getrokken heb, behalve dan van sociale aangelegenheden ofzo, en toen ik gisterenavond echt zin had om wat te schrijven, kwamen er alleen maar kromme zinnen uit mijn vingers, en vond ik geen verhaal in mijn hoofd.

Wat dat schrijven betreft; misschien had Sis gelijk, en is het makkelijk om te schrijven over iets wat je wil maar niet hebt, en veel moeilijker om erover te schrijven als je het wel gevonden hebt.

2 Comments:

At 18:21, Anonymous Anoniem said...

Happy people have no stories. Wees blij :)

 
At 10:45, Blogger Spruit said...

Een opdracht om je uit de nood te helpen: beschrijf het paringsgedrag van de blauwe zeetrompet bij een onderwatertemperatuur van -20 graden in honderd woorden. ;-)

 

Een reactie posten

<< Home