Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

24 juni 2006

Het lef jong...

Het lef om te vragen of Antwerpse K'nijnen omgeduwd mogen worden! Nee tuurlijk mogen K'nijnen niet omgeduwd worden. Koeien dienen om omgeduwd te worden, konijnen toch niet zeker! Pas maar op Steppeeeuuuuh of ik zal u eens omduwen zenne!

En het lef om een examen te geven dat er compleet anders uitziet dan dat je ons beloofd had! NKO staat dus niet meer voor neus-keel-oor maar eerder iets als Nu Kotsen Over je cursus. Ofzoiets dus. Enfin, we shall see, we kunnen er maar beter allemaal door zijn, want dit slaat werkelijk op niets.

Verder weinig nieuws te melden, nog steeds bezig in het laatste boek van De Donkere Toren, zit ergens in de helft, wegens niet veel tijd om te lezen enzo! Nog 5 dagen en de examens zitten erop, en dan kan ik genieten van vakantie! (met vakantiejob maar ja)
Als er dan nog eens een mooie "geslaagd" op dat papiertje staat ben ik helemaal gelukkig.

Summer, here I come!