Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

06 juni 2006

Stavaza

1 down, 4 to go!
Het examen vanmorgen was wel een beetje vreemd, een mix van de vragen zoals we ze verwachtten, vragen die je zelfs kon oplossen zonder 1 keer het boek vast te nemen, vragen die we achteraf zelfs mét boek niet met zekerheid konden beantwoorden en vragen waarvan de leerstof niet ter beschikking was gesteld. Enfin, het telde slechts mee voor 25% van het totaal, dus eventuele kalveren die proberen boven te blijven zijn nog te redden met het mondeling.

Ik ben altijd wel blij dat ik ergens achteraan het alfabet zit (hoewel dat vaak betekent dat ik tot het allerlaatste examen heb, soms betekent het ook dat ik wat meer tijd heb voor een vak) maar nu toch helemaal. Zelfs na de uitleg over het mondeling van vrijdag weet niemand echt met zekerheid hoe het nu net in elkaar zit... In spanning afwachten dus tot morgen, als de eerste schaapjes naar de slachtbank zijn geleid en kunnen vertellen hoe het geweest is en wat het systeem nu precies is.

Verder ben ik aan het wennen aan de virtuele wereld op een 19 inch-LCD-scherm. Zooooooo groot! *trekt grote verbaasde oogjes*
Het is in elk geval een verbetering dat er geen irritante krassen meer op het scherm zitten, en dat de pc-tafel een pak leger is zonder dat groot, log geval dat mijn vorig scherm is!

Voor de rest weinig verandering, enkel opluchting dat ik zaterdag nog eens wat tijd kon doorbrengen met 2 van x uit het zicht geraakte vrienden, en dat toen bleek dat we het nog steeds hebben!

Ohja, en nu ik de cd van Woodface (de nieuwe groep van Gert Bettens) heb gehoord, geraak ik misschien toch nog over de (al dan niet permanente) split van K's Choice. Er zijn nu immers 2 goeie albums verschenen in plaats van eentje, met dus ook dubbel zoveel goeie nummers!

3 Comments:

At 11:44, Blogger Spruit said...

Toi toi toi hé! Als je het goed doet, dan gaan we samen eens dokterje spelen *wink wink nudge nudge* Is dat geen goede aanmoediging?

P.S.: Tips voor betaalbare en degelijke LCD-schermen zijn welkom.

 
At 23:24, Anonymous Anoniem said...

ieps, knijn uit antwerpen mogen die ook omgeduwd worden? ben jij het??
smak succes met de exames! mis u! step

 
At 11:29, Anonymous Anoniem said...

mss geen wereldnieuws
toch een leuke blogger
;)

 

Een reactie posten

<< Home