Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

26 november 2006

Ernie Kietel Me Extreme

Een vroeg verjaardagscadeau, hilariteit alom aan de ontbijttafel deze ochtend :)
Excuses voor het soms misselijkmakende filmwerk, maar Ernie is nogal beweeglijk :)Het geluid loopt ook een beetje achter op het beeld, blijkbaar...

Filmpje

Labels:

1 Comments:

At 13:22, Anonymous Anoniem said...

Whaaaaaaaaaaaa ik wil ook zo'n ernie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Een reactie posten

<< Home