Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

14 december 2011

Gegroeid

Dat ben ik, besefte ik, nadat ik nog eens grasduinde in het archief hier.
En er meteen ook een link naar een eerste blog afgooide. Geen materiaal dat voor professionele contacten zichtbaar hoeft te zijn, zelfs al komt mijn blog pas als honderdduizendste zoekresultaat naar boven.
Bah. Niet leuk eigenlijk, rekening houden met professionele contacten.

Gegroeid in wat ik doe (gelukkig maar!), gegroeid in wie ik ben, gegroeid in de relatie met mijn madam. Helaas ook wel wat ontgroeid. Vrienden die ik niet meer of nog nauwelijks zie. Die ik kwijt of bijna kwijt ben.
Maar ook vrienden die ik niet veel zie, maar met wie ik nog altijd een klik heb. Samen gegroeid zeg maar.

Afscheid nemen, nooit van mijn sterkste kanten geweest. Maar soms, soms is dat goed, beter, best.
Maar toch, toch blijft iets in mij toch hopen dat sommige van die vrienden ooit de weg terug vinden, of ik de weg naar hun. Als ik nu al eens begon met een stafkaart aan te schaffen?

3 Comments:

At 19:04, Anonymous Anoniem said...

Voor ons ga je volgend jaar geen stafkaart meer nodig hebben hè. Gewoon 2 straten verder. Altijd welkom voor thee en koekskes! Annelies
ps: vlotte pen/toetsenbord heb jij zeg!
ps2: krijgen we binnenkort de eerste naaisels te zien?

 
At 10:22, Blogger Karolien said...

Lies, naar jullie appartement zal ik idd de weg wel vinden! Hmmmm koekjes!
Zondag krijgen jullie in elk geval Kristien haar handtas te zien, en zal hier regelmatig wel iets posten met fotootjes :)

 
At 00:17, Anonymous Anoniem said...

waar is die regelmaat waar hierboven sprake van was alweer naar toe? ;)
Kus!

 

Een reactie posten

<< Home