Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

02 januari 2007

Examenkoorts

Ook ik ontsnap er niet aan dit jaar... De examenkoorts maakt zich langzaam (zeeeeeer langzaam) van mij meester en ik zie me genoodzaakt het grootste deel van mijn dagen in eenzaamheid door te brengen aan mijn bureau.
De voorbije week was er van die examenkoorts nog niet veel te merken, aangezien ik opmerkelijk weinig gestudeerd heb, en lekker veel tijd met mijn madam heb doorgebracht :) Nu is het dus én wennen aan het leven achter mijn bureau en afkicken van fijn gezelschap!

Over fijn gezelschap gesproken, dat was er met oudjaar ook! Er was niet veel volk, in vergelijking met voorgaande jaren, maar't was wél rustig en gezellig. En 't is nog maar eens bewezen dat oudjaar eigenlijk niks meer is dan een reden om nog eens een gezellige avond samen door te brengen. We waren trivial aan't spelen, en plots was het bijna middernacht, dus hebben we de tv maar opgezet om mee af te tellen, met weinig meer dan een "allez ja, gelukkig nieuwjaar dan hè" als eerste reactie. Who cares anyway :)

Later die avond nog't stad in getrokken, richting Mechelse plein, maar daar was alles dicht, dus vonden we er ni beter op dan in een verschrikkelijk marginaal café nog een paar pinten te gaan drinken. Moe maar tevreden kroop ik dan tenslotte om half 5 mijn bedje in, en het deed pijn toen om 11u de wekker al afliep!

Nog iets dat ik vorige week gedaan heb: mijn kamer volledig opgeruimd, of beter gezegd uitgemest, met hulp van mijn madam, en vervolgens naar IKEA getrokken. Mijn ma had plots beslist dat ik misschien toch maar een tweepersoonsbed nodig had, hoewel mijn voorstel om dat voor mijn verjaardag en kerstmis te vragen eerder werd afgedaan als compleet idioot. En voila, het resultaat staat nu achter mij :) Een nieuw dekbed, nieuwe hoofdkussens en een nieuwe dekbedovertrekset maakten de aankoop compleet :) En ja, ik slaap er geweldig in, dankjewel :)

Meer heb ik niet te zeggen blijkbaar, dus laat ik het hier maar bij, mijn bed roept, en morgen begin ik aan de (gelukkig relatief leuke) cursus urologie! 't Zal in elk geval een verademing zijn na de kwelling die oncologie was!

Labels: , ,

2 Comments:

At 22:54, Anonymous Anoniem said...

jeej, urologie :d
t is idd een zalig bed! en ook ik ga moeten afkicken aan jou...*snif

 
At 01:05, Blogger Siska said...

Gelukkig Nieuwjaar... Mmm... een dubbel bed... Zzzz...

 

Een reactie posten

<< Home