Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

17 januari 2007

Goeie voornemens

En dan nu de post waar jullie allemaal reikhalzend naar uitkeken... (Siska, je bent nu officieel paardenkop af, ben je nu niet blij?)

Mijn goeie voornemens dus, spannend hè! Vooral omdat de meeste zo cliché zijn als wat :)
1: Niet terug beginnen met roken (kans lijkt mij klein aangezien het keifak aan't lukken is)
2: Discipline kweken. Om maar een voorbeeld te geven, 't is weeral 11u en ik ben NIET aan het studeren...
3: Meer tijd spenderen met mijn vrienden. Velen onder hen heb ik al veel te lang ni meer gezien, tenzij op een vergadering of iets dergelijks. Tijd voor nieuwe café-avondjes en marginale fuiven!
4: Meer qualitytime doorbrengen met mijn lief. Voorbije zomer heeft mij doen beseffen dat dat toch écht wel essentieel is.
5: Genieten van mijn laatste maanden vrijwilligerswerk en bij uitbreiding: genieten van elke dag (meeeeeeeeeelig!)

Iets helemaal anders: ik ben een debiel. Gisteren zat ik aan de pc op mijn kamer toen Emma begon, en ik hoorde de tune, en vroeg mij plots af of dat Eva De Roovere was die dat zong. En toen: boing! Duh, tuurlijk is dat Eva De Roovere, het nummer heet Emma, hoe moeilijk is het dan om de link te leggen???? Then again, het is een slecht programma, ik heb het nog maar 1 keer uitgekeken en toen had ik de cd van Eva nog maar één keer beluisterd, nah!

Oh, en als het kan en ik er tijd voor vind en vooral ook geld wil ik dit jaar graag gitaarles volgen. Ik moet en zal het ooit onder de knie krijgen en heb meer stimulans nodig dan alleen van mezelf. Daarenboven is gitaar een goed begin als ik piano wil gaan spelen en mijn twee handen dus nog veel meer onafhankelijk van elkaar moeten bewegen. Mijn hersenen zijn daar momenteel niet klaar voor :)

Trouwens: ik begin meer en meer te beseffen dat ik over een drietal weken achter het stuur van een auto zal zitten. Met een instructeur van de rijschool naast mij, dat wel (en die heeft ook pedalen, hoera voor het veiligheidsgevoel!) maar uh, toch... *freakt*

Labels: , , , ,

3 Comments:

At 21:33, Blogger Siska said...

Ik begon er net aan te wennen...

STOPPEN MET ROKEN RULES!

Dat moest ik even kwijt...

 
At 11:18, Blogger Spruit said...

Onlangs gelezen dat 43% slaagt in het nieuwe praktische rijexamen (met maneuvers op de weg). Maar daar ga jij zeker bijzijn, natuurlijk ;-)

 
At 12:57, Anonymous Anoniem said...

dat klopt spruit, maar heb je al gekeken hoeveel er slagen in "eerste zit"?
Dat zal bedroevend zijn, iets corrupter dan het rijexamen bestaat er niet :-)

 

Een reactie posten

<< Home