Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

29 januari 2007

Je weet dat de examens te lang beginnen te duren als...

- je huilbuien krijgt omdat de confituur op is
- je volledige conversaties voert met de kat (en je dus ook inbeeldt dat hij terugpraat)
- je ruzie maakt met je ouders omdat ze naar de bakker zijn gegaan waarvan je de pistolets niet zo lekker vind als van die andere
- je volledig ontspoorde avondlijke msn-gesprekken voert waarbij je het ene moment een hysterische lachbui krijgt, om het volgende moment met tranen in je ogen te zitten van ontroering
- je de slappe lach krijgt omdat je een typfout maakte bij het samenvatten en er zo ironisch ipv ionisch kwam te staan

Het wordt dus hoog tijd dat ik de boeken kan toedoen en terugkijken op een min of meer geslaagde examenreeks. Uro en nefro waren alvast dik in de sakosj, onco was een kakexamen, en gynaeco is gewoon veel. Veel te veel om in een normaal hoofd gepropt te krijgen.

En dan krijg ik een stressvrij weekend, om maandag de stress weer terug te verwelkomen.
Maandag heb ik namelijk mijn eerste rijles! En woensdag en donderdag en vrijdag ook rijles!
Ik raad jullie dus aan om op die dagen tussen 14u en 16u (behalve vrijdag, dan is't 10u en 12u) de openbare weg in de omgeving van linkeroever te mijden. Dankuwel :)


nvdr: bovenstaande opsomming bestaat uit voorbeelden die aan de verbeelding van de auteur zijn ontsproten. Elke gelijkenis met de werkelijkheid berust op toeval.

Labels: , , ,

2 Comments:

At 04:40, Blogger Siska said...

Een normaal hoofd? Een verwijzing naar jezelf?

Van mij mag het in elk geval nog even duren, you crack me up! Vooral die lege pot confituur spreekt erg tot mijn verbeelding... :)

 
At 18:54, Blogger Spruit said...

'Gynaecologie' en 'erin proppen' in één zin: super! :-)

Nog even volhouden!

P.S.: Bedankt voor de waarschuwing.

 

Een reactie posten

<< Home