Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

03 februari 2007

Gedaan!

Hoe het geweest is? Bij Delbeke niet zo fantastisch (please geef mij een 8 ofzo!) maar bij Tjalma en Jacquemyn wel goed.
En nu wil ik er niet meer over nadenken en piekeren (want ja, zo ben ik wel) voor de rest van de week en alleen maar genieten van de vakantie!
Mijn bioritme mag zich deze week opnieuw aanpassen, want't zal ne straffe zijn die mij (behalve vrijdag) voor 10u uit mijne nest krijgt, uitslapen, niks doen, heerlijk!

Labels: ,