Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

12 februari 2007

Resultaat

Op allerlei vlakken, hoera!

School: geslaagd voor alle examens dit vorig semester, en met een gemiddelde van 14,28 is de grote onderscheiding nog niet buiten bereik, aangezien er dit semester nog 39 van de 60 studiepunten op het spel staan, hoera! Iets minder is dat ik die idioot van onco voor een stomme 10 naar mijn borsten heb laten staren, lap zeg!

Rijles: Het gaat steeds beter, vandaag rijles in't donker en in de regen, en het ging behoorlijk goed! Ik gebruik mijn spiegels goed, rijd vlot, schakelen gaat goed, alleen terugschakelen is soms nog lastig, en op een rotonde ben ik soms wat in de war met overgrijpmethode enzo, maar ik kom er wel! Woensdag manoeuvres, spannend!

Lief: Flinke ruzie gehad maar ook weer gekissed en make upped, en al fijne babbels gehad sindsdien, we komen er wel, wij!

Vrienden: vrijdag nog eens gewoon iets gaan drinken, 't was plezant! Ik moet er meer tijd voor maken, maar da's ni altijd gemakkelijk tegenwoordig. Er staan in elk geval weer wat plezante vriendenmomenten gepland, dus dat komt ook wel goed!

Labels: , , , , , ,

3 Comments:

At 00:46, Blogger Siska said...

Djeezes Karo, heeft niemand je uitgelegd waar de borstgrenzen liggen? Als je boven de tien wil gaan, moet je echt wel een stuk dichter bij de tepel komen... Moet ik je dan echt alles uitleggen?

Proficiat met het geslaqagd zijn en het nog steeds geen doden veroorzaakt hebben in het verkeer! Houden zo!

Wanneer kom je met mij eens iets drinken?

 
At 10:02, Blogger Spruit said...

Als je mij je borsten zou tonen, zou je daar ook geen punten mee winnen, hoor... Misschien is die van onco nen 'omo? :D

 
At 10:18, Blogger Karolien said...

ela ela, wel even duidelijk stellen dat ik niet heb aangeboden om naar mijn borsten te staren, maar hij het gewoon deed, de vetzak! Dus als't nen 'omo is had hij dat maar ni moeten doen :)

Sis, ik kom met jou iets drinken als je mijn vlucht betaald, mij onderdak verschaft en eten geeft, óf als je terug bent ;)

 

Een reactie posten

<< Home