Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

08 februari 2007

Rijles=stress

Het rijden gaat wel redelijk, maar ik moet nog heel wat oefenen voor ik de juiste reflexen heb, en ook aan een iets hogere snelheid het gevoel heb dat ik de auto de baas kan (harder dan 65-70km/u zie ik momenteel toch echt niet zitten). Om niet alles 100 keer opnieuw te moeten typen een korte impressie die ik al op een forum achterliet na de rijles van vandaag:

man, dat was stressy :shock:

Ik haat: voetgangers (afschuwelijk onvoorspelbaar!), schoolomgevingen (vergeven van de voetgangers!), geparkeerde auto's (ik rij daar altijd te dicht tegen als er een tegenligger aankomt) en mensen die vreemde manoevres doen in hun auto. Voor de rest gaat het autorijden prima :D

Djeezes, in de hoofdstraat in Zwijndrecht besluit er ene plotseling dat hij nog uit zijn parkeerplaats wil voor mij (waarschijnlijk wilde hij ni achter mij hangen) waardoor hij mij dwingt tot een noodstop, alleen heb ik nog fietsersreflexen en geen autoreflexen, waardoor ik wil uitwijken ipv te stoppen, in Temse wil er een chauffeur van een fout geparkeerde camion terug instappen, en die komt doodleuk van tussen twee auto's gewandeld zonder ook maar te kijken, ikke paniek en alles dicht natuurlijk :roll:
Maar ooit (lees: hopelijk heel snel want ik heb nu al 3 lessen van de 10 gehad) heb ik die auto helemaal onder controle en kan ik perfect anticiperen op wat anderen gaan doen...
nvdr: het heeft vandaag nogal gesneeuwd dus ik zag het eerst al helemaal niet zitten om te gaan rijden, maar gelukkig waren de meeste wegen wel sneeuwvrij...