Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

27 maart 2007

I present to you...


My car! Jaja, het heeft een tijdje geduurd, maar nu is hij er dus eindelijk, mijn eigen autootje! Ik rijd alles behalve perfect, maar het lukt intussen wel behoorlijk goed, dus ik zie het wel zitten om eind juni mijn praktijkexamen te gaan doen! Dan kunnen mijn mevrouw en ik er in augustus mee op vakantie, jeeeeeej :) Ik rijd ermee sinds vorige week woensdag, en er staat nu toch al bijna 100km extra op de teller, dus ça va wel :) 'k Hoop alleen dat papa mij na de paasvakantie genoeg vertrouwt om mij er mee naar school te laten rijden!

Mijn snotvalling + keelontsteking. Echt fantastisch, het is mooi weer en ik ben ziek. 'k Heb geen koorts ofzo, maar'k voel me gewoon ellendig en slikken doet pijn en niet slikken ook en bah bah bah. Hopen dat't snel over gaat!

Verder is de inleiding van de masterproef geschreven, alleen ontdekte ik halverwege dat ik al veel te veel had geschreven, en moet ik ze dus nog inkorten naar 700 woorden... Eindelijk komt er dus schot in de zaak, hoera!

Veel meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, dus houd ik het hier maar bij, ciao!

Labels: , ,

3 Comments:

At 13:37, Anonymous Anoniem said...

Verdemme!! Da is nog ne schone auto ook!!
Ik hoop dak ooit terug de moed vind om terug opnieuw te beginnen met autorijden... En anders moet jij mij maar overal naartoe voeren ;)

 
At 15:36, Blogger Spruit said...

Je zegt vaak dat je jaloers bent op je vrienden die al afgestudeerd zijn terwijl jij nog zit de zwoegen (soms zelfs in andermans rectum). Welnu, ik ben jaloers. :-P

 
At 05:37, Blogger Siska said...

Fijn, kan je me van de luchthaven komen ophalen...

 

Een reactie posten

<< Home