Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

05 maart 2007

Vanalles en nog wat!

*wuift nog even en trekt dan de deur achter zich dicht.
De deur van EV. Je weet wel, die jongerengroep waarin ik enige jaren van mijn leven heb geïnvesteerd en waardoor mijn levensverwachting waarschijnlijk daalde met 5 jaar. Ongeveer. Daarvan trek ik dus nu de deur definitief achter mij dicht. Geen RVB meer, geen stuurgroep meer, niks meer. Misschien nog af en toe naar't praatcafé om er vrienden te zien, maar meer dan dat zal't niet zijn. Ik heb er genoeg van. Tijd om even niks meer te doen. Volgens mij is't de eerste keer in 6 jaar dat ik geen enkel vrijwilligersengagement heb lopen, dus 't is hoog tijd om even te bezinnen of ik nog iets wil doen als vrijwilliger, en wat ik dan wel wil doen. Misschien TVB, misschien iets anders, misschien iets niet-holebi-gerelateerd, misschien niets. Voorlopig ben ik alvast van plan de nieuwe portie vrije tijd te koesteren en te gebruiken naar best vermogen. Pintjeeeeeeeeeeeeeeeeuhs!

Ik heb Mijn papa heeft een auto gekocht! Maar ik mag er mee rijden :) Een behoorlijk oude Opel Corsa, maar ik zal er nog wel een paar jaar mee doen, en da's al wat ik nodig heb! Eens de auto in de garage staat verzekering en inschrijving regelen, en deze week mijn voorlopig rijbewijs in orde brengen en dan kan ik ermee de baan op. I luv it!

Raar gedroomd vannacht/vanmorgen. Ik was samen met een vreemde chauffeur van een Lijnbus ontvoerd en in een auto de gracht ingereden, en die lamzak wou niet proberen weg te komen, dus heb ik de sleutels van de bus gevraagd en'k was volop aan't ontsnappen (en de versnellingsbak van de bus aan't ontcijferen) toen papa mij wakker maakte. Ik moest 5 minuten blijven liggen eer ik genoeg op m'n positieven was om op te staan, bizar!

Vandaag een nieuwe module. Ze duurt maar een week. En vandaag maar les tot half 4. Jeej. Morgen tot half 6, minder jeej. Maar de rest van de week dan weer tot 12, half 4 en 12, jeej. Systeemziekten is nu al behoorlijk leuk. En ik doe mijn best om alle lessen bij te wonen en mijn brossersleven te beteren, I promise!

Tot slot: Ik hoop dat De standaard er nog is als ik vanavond na de les eindelijk in de krantenwinkel geraak. Ooit heb ik de Bijbel volledig gelezen (en ik plan na de aankoop van De Nieuwe Bijbelvertaling een nieuwe lezing) dus nu vind ik dat het de beurt is aan de Koran, als'k hem dan toch gratis kan te pakken krijgen bij De standaard moet ik daar maar van profiteren!

Ohja, voor zij die nog niet op de hoogte waren, sinds een week of 3 (ochtend, geen zin om op te zoeken en niet in staat om na te denken) zijn mijn mevrouw en ik verloofd. Nog niet meteen een faire part in de bus verwachten, het trouwen is pas voor over een jaar of 3.

En dan nu: naar de les, hoera!

Labels: , , , , , ,

1 Comments:

At 19:32, Blogger Siska said...

Deze blogpost werd gelezen door Siska live vanuit San Francisco! ;)

 

Een reactie posten

<< Home