Wat kan een vanvoor-in-de-dertiger, braafjes getrouwd met twee kinders, nu voor belangrijks te melden hebben, vraag je je misschien af.
Terecht, de kans is klein dat deze weblog het wereldnieuws zal halen. Als je op zoek bent naar scoops en nieuwtjes, moet ik je dan ook teleurstellen. Het enige dat ik hier te bieden heb is een venstertje, op mijn leven, gedachten enzovoort.

01 april 2007

K'nijn goes Rue Vaseline

Inderdaad, de Rue Vaseline. Hoe compleet fout het ook is, het was wel een zeer fijn avondje. Feit is dat mijn batterijen de laatste weken steeds leger geraakte, en ik er amper aan toekwam om ze weer tegoei op te laden. Een uitnodiging om vanavond mee pintjes te gaan pakken was dan ook zeer welkom.
We begonnen in het Hessenhuis (wat door mij al op voorhand onthaald werd op een "oh nee, het Hessenhuis?!), waar we na het happy hour weer vertrokken richting Rue Vaseline, ook wel bekend als de Van Schoonhovenstraat. 't Was eigenlijk best wel gezellig in de Twilight. Deed me een beetje denken aan de Intirium Lounge uit lang vervlogen tijden. Van daaruit ging het naar de Rubbzz. Vreemd sfeertje. In de Twilight zaten ook alleen maar mannen (in de Rubbzz zaten er zelfs nog 2 andere vrouwen) maar toch was de sfeer in de Rubbzz helemaal anders. Echt heel bizar. Enfin, als ons pintje daar op was en Kevin al vertrokken (flauw!) ging het weer naar de Van Schoonhovenstraat, voornamelijk op zoek naar een café waar ik wel naar het toilet durfde wilde gaan. Een WC met alleen maar een gordijn ipv een deur en zonder bril, in dat soort zaken, nee dankjewel! Bob wilde naar de XL, dus daar snel naar de WC gegaan maar't was daar nogal druk dus dan maar weer naar de Twilight. Nog minder volk dan eerst, en ons tafeltje was nog/weer vrij. Iedereen wilde gaan slapen maar Bob was zo sympathiek om mij gezelschap te houden tot mijn nachtbus vertrok. Heeft trouwens nog even geduurd voor we gevonden hadden waar die vertrok, ingewikkelde Lijn-mensen!

Mijn excuses voor de verwardheid en al, misschien slaat dit allemaal op niet zoveel, maar het is 4u18, wat verwacht je dan nog van mij!?

En Tim, voorlopig maak ik maar geen melding van de rest van de gebeurtenissen, lucky you ;)

Ohja: Sis en ik hebben besloten om terug te beginnen schrijven aan ons beurtelings vervolgverhaal: Zij. Het staat nu ook op een blog, link vindt u zoals gewoonlijk hiernaast. Voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben: geen nood, we beginnen soapsgewijs met een "wat vooraf ging" :)

Labels: , , , ,